Katja
Junior Member
|
Post by Katja on May 25, 2005 7:50:30 GMT -5
Opeens had ik het goede idee opgevat, het boekje "knotting4you" te bestellen. En alsof dat alles is.........nee ik had juist het iedee dat het mooie weer er aan komt en dat ik dan lekker in het zonnetje kan zitten om voor al mijn vrienden van dit forum een bandje te knopen. Zodra ik zover ben zal ik het mede delen dan kunnen de mensen die het leuk vinden hun gegevens even aan mij doorgeven en stuur ik ze een zelfgeknoopt bandje toe. En weet allemaal:[glow=red,2,300]Ik reken IEDEREEN op dit forum als een vriend(in)[/glow] jullie komen dus allemaal in aanmerking.
liefst Katja
31-05: even de spellingsfoutjes verbeterd.
|
|
|
Post by missanne2 on May 25, 2005 9:52:27 GMT -5
wauw wat gaaf! echt cool dat je dat wil doen! en dit vind ik erg lief en ik denk er hetzelfde over: Ik reken IEDEREEN op dit forum als een vriend(in)
|
|
|
Post by Ellenmeissie1991 on May 25, 2005 10:08:11 GMT -5
Katja... Dit is niet lullig bedoeld... Maar het is Idee, niet IEdee
|
|
|
Post by BettyBoop on May 25, 2005 10:10:19 GMT -5
Wat lief van je Katja ... ik heb het boekje ook en het is erg leuk
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on May 25, 2005 11:56:49 GMT -5
Katja... Dit is niet lullig bedoeld... Maar het is Idee, niet IEdee Ik vat het dan ook niet lullig op, maar ben je dankbaar voor deze oplettendheid. Blijf er vooral op wijzen als er iets in mijn spelling verkeerd gaat. Soms heb ik nl. moeite met de nederlandse spelling (hoewel ik nederlands ben). Hierdoor heb ik indertijd ook een punt aftrek gekregen op mijn eindscriptie. Ik had een 9,5 maar dit is toen teruggebracht naar een 8,5 omdat de spelling op een paar puntjes niet klopte. Dus nogmaals bedankt, ik ga erop letten. Verder ben ik blij dat er al een paar mensen zijn die mijn [glow=red,2,300]idee[/glow] leuk vinden, dat geeft moed om eraan te gaan beginnen.
|
|
|
Post by Iris on May 26, 2005 3:59:55 GMT -5
Dat vind ik echt een Lief Idee Katja Veel succes met knopen alvast En ik reken ook iedereen op dit forum als een vriend(in) ;D
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on May 26, 2005 14:00:04 GMT -5
Even afwachten wanneer het boekje binnen komt. Ik heb hem rechtstreeks via de site van Yoarra besteld, dus het zal niet lang duren denk ik.
|
|
|
Post by BettyBoop on May 27, 2005 5:02:09 GMT -5
Even afwachten wanneer het boekje binnen komt. Ik heb hem rechtstreeks via de site van Yoarra besteld, dus het zal niet lang duren denk ik. Ik had hem via de site in 2 dagen ...
|
|
|
Post by Yoarra on May 27, 2005 6:54:06 GMT -5
nou dan zal ik hem maar gauw op de post gaan doen.... En het knopen ervan is erg leuk om te doen!!! Succes er mee..... ik moet nu even naar de post...
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on May 27, 2005 7:21:03 GMT -5
Yoarra@: Dank je wel. Ik zal naar de post uitkijken. en te doen. Bettyboop@: Het zal dus ook voor mij niet lang duren haha.
Ik kijk erna uit want het is toch te warm om andere dingen te doen.
|
|
|
Post by Yoarra on May 27, 2005 8:49:57 GMT -5
helemaal gelijk heb je! Hij is op de post, dus als de tpg meewerkt zou je hem morgen moeten hebben!!!!
Succes ermee, ik ben benieuwd naar je creaties!
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on May 28, 2005 5:17:57 GMT -5
En ...........TPG heeft meegewerkt.
Joepie.... ik heb het boekje binnen.
Ik vind het een heel mooi boekje met duidelijke beschrijving en uitleg. Precies wat we gewent zijn van Yoarra.
Yoarra......[glow=red,2,300]mijn complimenten[/glow]
Ik ga er snel mee aan het werk.
|
|
|
Post by nadia on Jun 1, 2005 3:50:42 GMT -5
wow! Cool! Dat zou echt super zijn! Leuk idee Katja!!!
|
|
|
Post by suzanne21 on Jun 3, 2005 8:04:39 GMT -5
ik snap nog niet echt veel van die vriendschapsbandjes knopen hoor, heb net bij pipoos een boekje met 2 keer 36 strengen garen gekocht en ben nu steeds aan het klooien. mag er nog een duidelijkere uitleg op de site? de foto's vind ik ook niet duidelijk.
|
|
|
Post by nadia on Jun 3, 2005 9:51:36 GMT -5
suzanne, waarschijnlijk heeft Yoarra er erg haar best op gedaan en om dan te horen: ik vind de foto's niet duidelijk is niet echt fijn.
|
|