Katja
Junior Member
|
Post by Katja on Oct 6, 2005 2:53:56 GMT -5
Prima
|
|
|
Post by kimmetjuh on Oct 18, 2005 13:17:16 GMT -5
[glow=red,2,300] echt hele mooie armbandjes Katja *aplaudiceerd heel hard* is egt heel mooj[/glow] ;D
|
|
|
Post by Mutsel on Mar 17, 2006 6:40:51 GMT -5
had ik al verteld dat ik de mijne aan mijn kastdeur heb gehangen? ik mag hem op school toch niet om, en zo raakt ie niet kwijt, en kan ik er de hele dag naar kijken als ik wil het bewijs: home.hccnet.nl/p.boonman/Marjo/bandje.JPG
|
|
|
Post by Ellenmeissie1991 on Mar 17, 2006 11:04:18 GMT -5
Klein schopje maar hoor Marjo Wel leuk!
|
|
|
Post by missanne2 on Mar 18, 2006 10:02:13 GMT -5
mijne hangt overal en nergens Dan aan mn deurklink, en als ie eraf valt hangt ie weer een tijdje aan mn magnetenbord en laatst hing ie aan het snoer van de oplader van mn elektrische tandenborstel maar vind m nog steeds erg mooi
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on Mar 30, 2006 20:57:06 GMT -5
jee tja verveelde me ff zo in de stille nacht dus kom f fkijken pfff heb ik tegenwoordig geen tijd meer voor whaha maar stiekempjes lees ik zo af en toe nog wel mee hoor. Leuk om dit allemaal ff te lezen tnx
|
|
|
Post by Iris on Apr 3, 2006 9:42:47 GMT -5
Vandaag moesten we een symbool meenemen wat voor ons stond voor vriendschap. Ik heb mijn bandje meegenomen. Ik heb het nu om, het kriebelt een beetje maar daar wen je wel aan. We moesten er ook wat over vertellen, dus ik zeggen dat ik het had gekregen van iemand die ik via internet heb ontmoet en dat er nog meer mensen zijn en dat ik daarmee bevriend ben en blabla.. Volgens mij vond de medewerker het wel wat bijzonder, maar wel mooi ^^' Jullie betekenen veel voor mij, vooral ook omdat ik veel op de pc zit. Ik ben een introvert mens en normaal uit ik me niet zo snel, maar op de pc wel. En ik kan aan jullie alles vertellen
|
|
|
Post by missanne2 on Apr 3, 2006 14:28:57 GMT -5
*herkent zich in Iris* jij betekent ook veel voor mij (ons denk ik ) En wel een heel mooi idee om dat bandje mee te nemen ^^
|
|
|
Post by Ellenmeissie1991 on Apr 4, 2006 14:28:33 GMT -5
Wat lief Iris! Jullie betekenen allemaal veel voor mij, want ik vind het gewoon zoo leuk om een 'vriendenclubje' te hebben op internet
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on May 3, 2006 15:09:31 GMT -5
suzanne, waarschijnlijk heeft Yoarra er erg haar best op gedaan en om dan te horen: ik vind de foto's niet duidelijk is niet echt fijn. Precies hier ben ik het mee eens OP de eerste plaats vind ik dit erg grof en 2de plaats als je het beter ken dan laat het maar zien we wachten OP JOU uitgave !!WE moeten blij zijn dat er mensen zijn die op het idee komen er een boek van te maken SLIMMUH !
|
|
issa
New Member
|
Post by issa on Jun 1, 2008 9:20:36 GMT -5
whaaahaaa!!!! laatste post in 2006... of is dat een fout Edit....................................... Geen fout! Net ontdekt! Hahaha! @))^ 2006! Erugg Terug in de tijd wel?
|
|
|
Post by mariska31 on Jun 25, 2008 14:20:28 GMT -5
hmmm,Ik denk guest Nadia dat Suzanne niet van Yoarra het boekje heeft gekocht,maar van kitty.Van yoarra is alleen te koop op haar eigen site of bij bol.com.en niet bij pipoos.
suzanne,als je er weinig van begrijpt,kan je beter beginnen met de diagonale knoop,uit je boekje.Dit is simpel de V knoop met diamant is voor iets ervarener knopers onder ons. Ik maak die al 15 jaar en heb op sites nu veel moeilijkere patronen gevonden,die ik aan het uitpluizen ben. In iedergeval kan ik je zeggen,lees goed wat er staat en kijk naar de tekening.Meer is het niet.
|
|