|
Post by Iris on Aug 5, 2005 9:32:56 GMT -5
Whoh mooi gedaan Katja!! Die laatste is mooi *lieft de kleuren*
|
|
|
Post by Ellenmeissie1991 on Aug 5, 2005 12:56:15 GMT -5
Mooooi zeg
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on Aug 5, 2005 13:44:49 GMT -5
Wauw ... je hebt al hele leuke gemaakt Katja Zijn ze van wol of waar heb je mee geknoopt ? Bedankt voor het compliment. (allemaal bedankt hoor) Ik heb inderdaad met zeer dunnen wol geknoopt. En waarom?? stomweg omdat ik dat genoeg in huis heb door dat we een knutsel kist hebben ingericht met allerlei materiaal waarmee ook de kids lekker hun gang kunnen gaan en ja dan gebruik ik wel iets daaruit, alvorens ik erover denk iets aan te schaffen. En nogmaals mensen jullie zijn ALLEMAAL vrienden van me, dus als je ook zo'n bandje wilt mail dan even je gegevens door. Vermeld hierbij ook even je forum-naam en het onderwerp: vriendschapsbandje.
|
|
|
Post by Mutsel on Aug 8, 2005 4:56:37 GMT -5
ze zijn echt leuk geworden zeg!
|
|
|
Post by BettyBoop on Aug 8, 2005 13:08:37 GMT -5
Ik heb inderdaad met zeer dunnen wol geknoopt. En waarom?? stomweg omdat ik dat genoeg in huis heb door dat we een knutsel kist hebben ingericht met allerlei materiaal waarmee ook de kids lekker hun gang kunnen gaan en ja dan gebruik ik wel iets daaruit, alvorens ik erover denk iets aan te schaffen. Ik heb ze tot nu toe ook nog alleen met wol geknoopt hoor ... (omdat ik dat in huis had) Maar misschien dat ik nog weleens katoen ga halen ... ik denk wel dat dat fijner knoopt
|
|
|
Post by missanne2 on Aug 8, 2005 13:19:47 GMT -5
knoopt met wol fijn?? ik heb ze met splitgaren geknoopt, met hele draden werden ze wel mooi dik, maar als het eenmaal gaat splitten knoopt het niet fijn
|
|
|
Post by BettyBoop on Aug 8, 2005 14:40:13 GMT -5
Je moet met wol oppassen dat je niet te hard trekt (ik in ieder geval) want dan breekt je draadje
|
|
|
Post by missanne2 on Aug 9, 2005 2:16:32 GMT -5
ahhh das wel zonde heb hier namelijk nogal wat wol liggen ga ik ook eens mee proberen te knopen edit: Wauw, vandaag mijn bandje gekregen heel erg mooi katja! voorlopig kan ik hem alleen nog niet om ivm werk, dus komt ie tot die tijd op mijn kamer aan de muur te hangen! Maar hij is heeel erg mooi! TNX
|
|
|
Post by Iris on Aug 10, 2005 11:07:11 GMT -5
Whoew ik heb m vandaag binnengekregen Dankjewel!! Hij is heel erg mooi Maar je was volgens mij vergeten om er een postzegel op te plakken Hij hangt nu aan mijn beeldscherm
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on Aug 10, 2005 12:52:38 GMT -5
Fijn te horen dat een paar mensen het bandje al binnen hebben en er enthousiast over zijn. Ik vind het leuk om dat te vernemen.
Mochten er nog mensen zijn die een bandje willen ontvangen, dan kunnen ze hun adres gegevens met vermelding van forum naam doormailen aan: katjamalestein@planet.nl onderwerp: vriendschapsbanjdje.
kom op mensen het kan en mag, kost je niets. Tot nog toe heb ik nog maar drie reacties gekregen en dat is natuurlijk niet veel. Ik wacht mijn mailbox weer af.
|
|
|
Post by missanne2 on Aug 10, 2005 13:11:16 GMT -5
weet je wat ik helemaal cool vind dat het het bandje was wat ik het mooiste vond, die bovenste van de foto's
|
|
|
Post by Iris on Aug 10, 2005 13:23:32 GMT -5
Mja ik geloof dat Katja daarnaar heeft gekeken en daarna verstuurd Zo is het bij mij namelijk ook
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on Aug 11, 2005 5:52:36 GMT -5
Inderdaad dames, ik heb rekening proberen te houden met jullie favoriet. Jullie gaven zo leuk spontaan aan welke jullie het mooiste vonden, dat ik dacht laat ik dan ook dat bandje aan die persoon sturen die hem zo mooi vind.
|
|
|
Post by missanne2 on Aug 11, 2005 8:46:05 GMT -5
cool ben er echt vet blij mee
|
|
|
Post by Iris on Aug 11, 2005 13:53:52 GMT -5
Wat lief Katja
|
|