nadiaatje
Junior Member
SF 4 ever!
|
Post by nadiaatje on Sept 10, 2005 8:05:30 GMT -5
jaah ----------------------------------------- EDIT: Heey! Ik heb die van mij (samen met de thee) vandaag gekregen! ;D ;D Dankje Katja!!! ;D ;D
|
|
annie
New Member
|
Post by annie on Sept 21, 2005 13:24:11 GMT -5
hoihoi
ben ik weer ff.
zijn net drie weken terug van vakantie en ik heb lekker zitten knopen hoor. wat ik ook heb geprobeerd is zo'n armband waaraan een lijn loopt naar een ring zal ook wel ff een foto plaatsen ergens op internet.
de site zal ik zo snel mogelijk hier plaatsen.
annie
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on Sept 21, 2005 13:33:41 GMT -5
jaah ----------------------------------------- EDIT: Heey! Ik heb die van mij (samen met de thee) vandaag gekregen! ;D ;D Dankje Katja!!! ;D ;D Nadia geen dank, ik heb het graag gedaan. En Annie welkom terug en ik ben benieuwd naar je foto.
|
|
annie
New Member
|
Post by annie on Sept 21, 2005 13:52:07 GMT -5
|
|
nadiaatje
Junior Member
SF 4 ever!
|
Post by nadiaatje on Sept 21, 2005 14:08:37 GMT -5
Mooi Annie! Echt mooi gemaakt!
|
|
annie
New Member
|
Post by annie on Sept 21, 2005 14:11:26 GMT -5
jah he keb het zelf bedacht ik zou er wel meer willen maken maar ik heb niet zo veel tijd vanwege school. das wel jammer maar eerst ga ik andere armbandjes afmaken. daar heb ik volgende week tijd voor. dan ga ik naar rome. kan ik mooi in het vliegtuig armbandjes knopen.
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on Sept 21, 2005 14:14:20 GMT -5
Annie je bandjes zien er werkelijk schitterend uit!! En houdt je post na het weekend maar in de gaten (oeps dan ben je er dus niet, nou ja dan heb je vast post op het moment dat je weer thuis komt)
|
|
annie
New Member
|
Post by annie on Sept 21, 2005 14:28:13 GMT -5
jah dat vind ik wel leuk. heb ik iets om op te wachten. keb trouwens ook een eigen paard.
tot over twee weken
|
|
|
Post by BettyBoop on Sept 22, 2005 10:28:37 GMT -5
Leuke bandjes Annie ... mooi gedaan hoor
|
|
|
Post by Iris on Sept 22, 2005 13:03:02 GMT -5
Oh wauw wat kan jij mooi knopen Echt mooi, vooral die armbandjes!! Wat lief trouwens Katja.. had je niet hoeven doen hoor Maar wel lief
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on Sept 22, 2005 14:39:56 GMT -5
Het is goed Iris
|
|
annie
New Member
|
Post by annie on Oct 3, 2005 13:09:15 GMT -5
hoihoi
ben weer terug van rome hoor. 't was echt supergaaf. we hebben heel veel gelopen maar ook heel veel gezien. dus het was het lopen wel waard. heb eindelijk ook weer op m'n eigen paard gereden.
-xxx-
|
|
|
Post by Mutsel on Oct 4, 2005 6:22:17 GMT -5
wat een leuk idee, om het naar een ring te knopen annie!
en je bandjes zien er ook super uit!
*duim-omhoog-smile*
---------------------------------
oh ja, bij mij zat er inderdaad ook geen postzegel op misschien dat ze het vergeten zijn bij het postkantoor?
|
|
Katja
Junior Member
|
Post by Katja on Oct 4, 2005 14:31:03 GMT -5
oh ja, bij mij zat er inderdaad ook geen postzegel op misschien dat ze het vergeten zijn bij het postkantoor? Ik snap er werkelijk niks van, hoe slordig ze daar af en toe werken, maar ik heb er wel een klacht over ingediend, omdat de postzegels wel betaald zijn. Dus horen zij ze er ook op te plakken. Had jij ook een boete dan? want dan vergoed ik die natuurlijk gewoon Probeer ik wel weer op hun te verhalen.
|
|
|
Post by Mutsel on Oct 5, 2005 7:39:02 GMT -5
oh ja, bij mij zat er inderdaad ook geen postzegel op misschien dat ze het vergeten zijn bij het postkantoor? Ik snap er werkelijk niks van, hoe slordig ze daar af en toe werken, maar ik heb er wel een klacht over ingediend, omdat de postzegels wel betaald zijn. Dus horen zij ze er ook op te plakken. Had jij ook een boete dan? want dan vergoed ik die natuurlijk gewoon Probeer ik wel weer op hun te verhalen. ik had inderdaad ook een boete. Maar dat hoef je voor mij echt niet te vergoeden hoor. Die 50 cent overleef ik wel
|
|