|
Post by nathalied on Oct 17, 2007 14:51:02 GMT -5
Hallo! Ik ben nieuw hier, dus ik hoop niet dat ik erg brutaal over kom door gelijk een nieuw onderwerp te openen......
Ik vroeg mij af of iemand mij een patroon (of hoe noem je dat??) kan mailen voor een riem. Ik heb die bij de Pipoos gezien, maar degene die die riem gemaakt had, was er niet......
Ok, ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen!!
Gr Nathalie
|
|
|
Post by BettyBoop on Oct 18, 2007 2:23:05 GMT -5
Even wachten tot petsjuh online is ... Heb zo'n idee dat die je hiermee wel kan helpen !
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Oct 18, 2007 12:16:36 GMT -5
Even wachten tot petsjuh online is ... Heb zo'n idee dat die je hiermee wel kan helpen ! Wahahahaha Sjoemmmmmm ....... gooi en smijt het anker uit .. En kom tot stilstand !!Pak eens eerst even een stoel gaat zitte en zegt WAS der aan de hand ff lezen ..... ;D Nathalie wil een riem maken MMM das altijd mogelijk!En trouwens niet zo een slecht idee Nathalieeej MMM.Eerste even kijken hoe breed het moet worden en hoelang ?!Heb je een idee voor een motief ...... Als je die 3 hebt kan ik je zo een patroon maken hahahaha makkelijk zat dat is voor mij niet echt een probleem naar 8 jaar ..... ;D Maar kun je ook zelf zo erg moeilijk is dit niet hoor.Dit is net gelijk nieuwe patroontjes maken voor vriendschapsbandjes. Als eerste moet je een idee op kunnen doen he .Neem hier voor een papiertje met ruiten van 5 mm.Teken hier de breedte op en dan elk hokje is een knoopje,kleurtje enz enz !Vervolgens moe je natuurlijk wel weten hoe je moet knopen . Ik zeg altijd het is eindeloos je kan alles doen met combinaties.Maar er zijn enkelen die niet zullen lukken maar , dat zijn er niet veel. IK hoop dat ik je van nuttige info hebben kunnen voorzien?? ZO niet laat gewoon even wat weten en we zoeken een oplossing!!
|
|
|
Post by ASD on May 11, 2009 2:34:16 GMT -5
|
|
|
Post by QWE on May 11, 2009 2:37:03 GMT -5
|
|
|
Post by ZXC on May 11, 2009 2:39:28 GMT -5
|
|
|
Post by jeff on Jun 9, 2009 17:12:23 GMT -5
|
|
|
Post by Ellenmeissie1991 on Jun 14, 2009 17:37:18 GMT -5
Hey Jeff.
|
|
|
Post by lizhizhen0 on Jun 14, 2009 21:52:55 GMT -5
|
|
|
Post by replica handbags on Sept 5, 2009 9:27:34 GMT -5
3If Designer replica handbags are indeniably the most choice of modern women, other leading brands continuously experience huge demand. Also, our Louis Vuitton Handbags , associating sophistication and tradition, attract the eye of tasteful women... Also, to satisfy the tastes of each woman, we carry a very wide range of replica handbags , including copies of bags by Chanel handbags , Fendi handbags, Mulberry handbags ,Marc Jacobs handbags, Gucci handbags ,Yves Saint Laurent handbags, Balanciaga handbags ,Miu Miu handbags, Thomas Wylde handbags , Mulberry handbags, Prada handbags ,Coach handbags,and Hermes handbags ...We are continually updating and adding more and more products from famous brand such as LV, Marc Jacobs handbags , Gucci,Dior, Chanel, Chloe handbags ,Fendi, Balenciaga , Coach handbags and more!Such as,all Fendi handbags of the materials are exactly the same as the genuine and all the products are produced with elaborate technique. . . All Miu Miu handbags also come with a dust cover, certificate of authenticity card and care booklet
|
|
|
Post by Alisha Smith on Jun 14, 2011 5:20:21 GMT -5
|
|