Maeve
New Member
|
Post by Maeve on Mar 28, 2007 6:10:54 GMT -5
|
|
|
Post by BettyBoop on Mar 28, 2007 6:54:57 GMT -5
Dat zijn idd hele leuke bandjes zeg ...
|
|
Maeve
New Member
|
Post by Maeve on Mar 28, 2007 7:10:50 GMT -5
|
|
|
Post by creatruus on May 24, 2007 12:40:03 GMT -5
|
|
|
Post by joanne on Jun 14, 2007 12:23:28 GMT -5
hoii ik heb dat boekje in het duits als je op de nederlandse vertalling wacht kan je heel lang wachten net zo lang tot er een 2 de boekje uit komt
|
|
|
Post by creatruus on Jun 22, 2007 14:00:24 GMT -5
hé die heb ik ook, leuk boekje is dat.
staan ook mooie voorbeelden in.
ik hoop dat er nog meer van kumihimo komt want ik vind het leuk om de doen!
|
|
|
Post by jokari on Jul 6, 2007 5:57:58 GMT -5
zelf maken, zo'n schijf. 't Is niet zo mooi en gemakkeijk als die 'echte' natuurlijk, maar het dient goed genoeg. Ik heb mijn showhalster voor mijn verzorgpaard ook zo gemaakt.
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Oct 12, 2007 8:30:05 GMT -5
Je kan het er idd voor gebruiken! Je kan er leuke dingen mee doen maar vriendschapsbandjes neh ....zouk nie doen ik zal je ook heel simpel de rede geven : (1)vriendschapsbandjes maken zonder die schijf gaat sneller. (2) knopen zonder schrijf leer je de juiste en goede techniek van het knopen en aantrekken de knoopjes maken kan iedereen wel maar het aantrekken daar zitten vaak de meeste problemen en leer je niet met een hulpstukje. Bovendien als je zo een knoopgek als mij bent die aan chronische knooperietus leid zal je ontdekken dat er meer dan 6 knoop techniekjes zijn en dan heb je die schijf echt nie nodig ..maar het kan wel een hulpstukje voor sommige zijn das wel zo ! Voor mensen die toch die schijf zou willen hebben kan je deze zeer simpel online kopen kwestie van even goed google gebruiken
|
|
|
Post by replica handbags on Sept 5, 2009 9:29:10 GMT -5
7If Designer replica handbags are indeniably the most choice of modern women, other leading brands continuously experience huge demand. Also, our Louis Vuitton Handbags , associating sophistication and tradition, attract the eye of tasteful women... Also, to satisfy the tastes of each woman, we carry a very wide range of replica handbags , including copies of bags by Chanel handbags , Fendi handbags, Mulberry handbags ,Marc Jacobs handbags, Gucci handbags ,Yves Saint Laurent handbags, Balanciaga handbags ,Miu Miu handbags, Thomas Wylde handbags , Mulberry handbags, Prada handbags ,Coach handbags,and Hermes handbags ...We are continually updating and adding more and more products from famous brand such as LV, Marc Jacobs handbags , Gucci,Dior, Chanel, Chloe handbags ,Fendi, Balenciaga , Coach handbags and more!Such as,all Fendi handbags of the materials are exactly the same as the genuine and all the products are produced with elaborate technique. . . All Miu Miu handbags also come with a dust cover, certificate of authenticity card and care booklet
|
|