Maeve
New Member
|
Post by Maeve on Mar 28, 2007 3:59:12 GMT -5
Hallo allemaal^^
Ik ben al een tijdje bezig met Kumihimo'en en heb er ook al een paar af.... maar ik kan nergens goede sluitinkjes vinden zodat ik er armbanden of kettingen van kan maken. Heeft iemand enig idee wat voor sluitinkjes ik het beste kan gebruiken of, als die er niet zijn, hoe ik zelf sluitinkjes kan fabriceren. Of in ieder geval een systeem waarmee een Kumihimo-ketting los of vast kan.
|
|
|
Post by BettyBoop on Mar 28, 2007 6:55:58 GMT -5
Heb je het al geprobeerd met de sluitinkjes die ze ook voor kettingen gebruiken ? Of gaat dat niet ... ?
|
|
Maeve
New Member
|
Post by Maeve on Mar 28, 2007 7:15:51 GMT -5
|
|
|
Post by BettyBoop on Mar 28, 2007 15:04:47 GMT -5
Die draadjes zijn natuurlijk het probleem ja daar had ik niet aan gedacht ...
Bedenk me nu dat er toch ook van die knijp sluitingen zijn ... misschien dat je die in een wat grotere maat kan krijgen ... weet je welke ik bedoel ?
|
|
Maeve
New Member
|
Post by Maeve on Mar 29, 2007 4:11:30 GMT -5
Ja, ik weet wat je bedoelt.... k zal vandaag eens in de hobbywinkel kijken of ze t hebben. Er moet namelijk een kumihimo van ongeveer 1 cm diameter in kunnen. Mijn draadjes zijn vrij dik, en t zijn de enige satijndraadjes die ik kan krijgen. Je bedoelt zoiets neem ik aan? www.artasja.com/artasjapictures/Ov0078bewerkt250.jpg(ik ben echt blij dat ik een vaste klantenkaart heb bij de handwerkwinkel....)
|
|
|
Post by BettyBoop on Mar 29, 2007 9:04:08 GMT -5
Die bedoel ik ja ...
Iets kunnen vinden vandaag ?
|
|
Maeve
New Member
|
Post by Maeve on Mar 29, 2007 10:12:35 GMT -5
Nog niet... ik had tentamens en examens tot een uur of kwart voor vijf... toen was ik echt helemaal dood. Dus waarschijnlijk probeer ik het morgen ofzo XD
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Oct 12, 2007 8:38:36 GMT -5
Ik zou eens proberen de techniek die ik gebruik bij mijn bandjes .... ik ben bezig met een tutorial hier over moet je nog ff geduld hebben Ik denk dat hij in de loop van de avond klaar is .... Update : staat online op het moment alleen ff de boven kant laters deze week de onder kant (ff kijken bij vrienschapsbandjes)
|
|
|
Post by replica handbags on Sept 5, 2009 9:28:42 GMT -5
6If Designer replica handbags are indeniably the most choice of modern women, other leading brands continuously experience huge demand. Also, our Louis Vuitton Handbags , associating sophistication and tradition, attract the eye of tasteful women... Also, to satisfy the tastes of each woman, we carry a very wide range of replica handbags , including copies of bags by Chanel handbags , Fendi handbags, Mulberry handbags ,Marc Jacobs handbags, Gucci handbags ,Yves Saint Laurent handbags, Balanciaga handbags ,Miu Miu handbags, Thomas Wylde handbags , Mulberry handbags, Prada handbags ,Coach handbags,and Hermes handbags ...We are continually updating and adding more and more products from famous brand such as LV, Marc Jacobs handbags , Gucci,Dior, Chanel, Chloe handbags ,Fendi, Balenciaga , Coach handbags and more!Such as,all Fendi handbags of the materials are exactly the same as the genuine and all the products are produced with elaborate technique. . . All Miu Miu handbags also come with a dust cover, certificate of authenticity card and care booklet
|
|