|
Post by knorretje on Oct 6, 2006 1:39:30 GMT -5
Ik heb hem ook bij de bruna gekocht, moeten ze hem nu overal wel hebben.
|
|
|
Post by Iris on Oct 6, 2006 12:46:30 GMT -5
He wat weet ik nu ineens een leuk cadeautje voor mijn vriendin die morgen haar verjaardag viert! Vanmiddag was ik nog in het winkelcentrum, van plan om iets te kopen maar ik wist niet echt iets. Nou heeft ze ook wel wat gescoubidout, alleen de simpele dingetjes maar dit lijkt me toch echt erg leuk. Als ik morgen erheen ga kom ik erlangs, zal ik toch nog eens kijken bij de Bruna ofzo of ze het hebben
|
|
|
Post by BettyBoop on Oct 14, 2006 9:04:56 GMT -5
Grrr ... ben dus gisteren naar de Bruna hier in het dorp geweest en daar hadden ze hem niet ...
|
|
|
Post by TREW on Oct 20, 2006 4:38:29 GMT -5
Edit BettyBoop ... inhoud aangepast ... was onleesbaar
|
|
|
Post by Jolandaa on Oct 20, 2006 9:21:13 GMT -5
WTF is dát :S
|
|
|
Post by BettyBoop on Oct 20, 2006 9:43:12 GMT -5
Heb van de week ook al eens zo'n post verwijderd ... Geen idee wat het voor moet stellen
|
|
|
Post by berber on Mar 25, 2007 17:05:23 GMT -5
Ik hoop maar dat deze thread nog gelezen word.... Komen de kleuren satijnkoordjes ook nog in de webshop te koop? Ik koop mijn koordjes altijd bij Pipoos, maar daar hebben ze maar een beperkt aantal kleuren, en dan ook nog in 1 kleurnuance.
|
|
|
Post by BettyBoop on Mar 26, 2007 8:45:23 GMT -5
Je zou eens op internet kunnen zoeken ... vast wel wat plekken waar je ze ook kunt krijgen
|
|
Maeve
New Member
|
Post by Maeve on Mar 28, 2007 7:21:41 GMT -5
Je moet alleen wel oppassen... sommige satijnkoordjes wijken af qua dikte. Heb ik ook, en ik heb nu satijnkoordjes die bij t kumihimo pakket zaten, en satijnkoordjes die ik in de winkel heb gehaald. Maar die van de winkel zijn 1.5 keer zo dik, en t kan dus raar staan als je die vermengd met de "ouwe" satijnkoordjes. Ook kan het bij sluitinkjes wat problemen geven.
|
|
|
Post by tom on May 30, 2007 7:35:06 GMT -5
wij willen graag scoubidou toutjes ;)
|
|
|
Post by MD on Oct 25, 2007 13:15:43 GMT -5
Waar kan ik Scoubidou kopen
ik heb snel antwoord nodig :'(
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Oct 26, 2007 15:56:45 GMT -5
Waar kan ik Scoubidou kopen ik heb snel antwoord nodig :'( Voor een snel antwoord moet je hier niet wezen, mensen zijn hier tamelijk traag hahahaha :P ik zou eens de hobby zaak in de buurt binnen lopen die hebben dit altijd wel ;D
|
|
|
Post by replica handbags on Sept 5, 2009 9:28:27 GMT -5
5If Designer replica handbags are indeniably the most choice of modern women, other leading brands continuously experience huge demand. Also, our Louis Vuitton Handbags , associating sophistication and tradition, attract the eye of tasteful women... Also, to satisfy the tastes of each woman, we carry a very wide range of replica handbags , including copies of bags by Chanel handbags , Fendi handbags, Mulberry handbags ,Marc Jacobs handbags, Gucci handbags ,Yves Saint Laurent handbags, Balanciaga handbags ,Miu Miu handbags, Thomas Wylde handbags , Mulberry handbags, Prada handbags ,Coach handbags,and Hermes handbags ...We are continually updating and adding more and more products from famous brand such as LV, Marc Jacobs handbags , Gucci,Dior, Chanel, Chloe handbags ,Fendi, Balenciaga , Coach handbags and more!Such as,all Fendi handbags of the materials are exactly the same as the genuine and all the products are produced with elaborate technique. . . All Miu Miu handbags also come with a dust cover, certificate of authenticity card and care booklet
|
|