|
Post by sophie on Feb 13, 2008 15:40:46 GMT -5
|
|
annietje
Full Member
hou van jullie
|
Post by annietje on Feb 19, 2008 11:10:36 GMT -5
als ik het zo zie is het een vissegraatvlecht. Dat houd in dat je bijvoorbeeld met 6 touwtjes begint. De 2 middelste kruis je dan, waarbij je ze vervolgens naar de buitenkant doet. Daarna pak je weer de 2 middelste touwtjes, hier doe je weer hetzelfde mee (dus kruisen en naar de buitenkant). Op die manier ga je steeds door. Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker. Maar veel succes in ieder geval!
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Feb 23, 2008 4:20:01 GMT -5
als ik het zo zie is het een vissegraatvlecht. Dat houd in dat je bijvoorbeeld met 6 touwtjes begint. De 2 middelste kruis je dan, waarbij je ze vervolgens naar de buitenkant doet. Daarna pak je weer de 2 middelste touwtjes, hier doe je weer hetzelfde mee (dus kruisen en naar de buitenkant). Op die manier ga je steeds door. Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker. Maar veel succes in ieder geval! Annietje je zit bijna goed ....het is een visgraat Enkel knoop je met meer dan 6 draden.Plus je kruis telkens 2 draden tegenlijk .Elke keer een zwarte en een witte OVER en ONDER elkaar door zowel boven als onder. Mochten nog mensen er nog niet uitkomen .... dan laat wat weten zal ik kijken voor uitgebreide uitleg Niet moelijk te maken ....GOED kijken naar het plaatje en binnen een half uur ben je er uit!
|
|
|
Post by sophie on Apr 21, 2008 3:20:42 GMT -5
Dankjewel voor jullie antwoorden, ik weet het is een hele late reactie van mij, maar door computerproblemen was ik heel dit forum kwijtgeraakt!!!!! Nu weer gevonden gelukkig, en zal meteen eens proberen of ik eruit kan komen wat de vlecht betreft!
|
|