|
Post by BettyBoop on Oct 10, 2007 14:59:17 GMT -5
Wooow zeg ... hoeveel uur knopen is dat wel niet ?
Vind ze wel erg leuk ...
|
|
|
Post by Iris on Oct 10, 2007 15:01:58 GMT -5
Wauw gaaf man! Die tweede vind ik vooral erg hip
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Oct 11, 2007 10:24:20 GMT -5
Wooow zeg ... hoeveel uur knopen is dat wel niet ? Vind ze wel erg leuk ... Aaaach Bettykuh niet lang hoor half uurtje tot 3 kwartiertjes is het klaar hoor ;D ... het ziet erg veel en ingewikkelder uit dan het is hoor weheehehe
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Oct 11, 2007 10:25:43 GMT -5
Wauw gaaf man! Die tweede vind ik vooral erg hip Die is inderdaad wel lachen tsjaaah je moet toch eens wat anders doen he .
|
|
|
Post by jokari on Nov 12, 2007 4:09:59 GMT -5
wooo wat een leuke dingetjes. Hoe verzin je het.
|
|
petsjuh
New Member
|
Post by petsjuh on Nov 17, 2007 9:25:43 GMT -5
wooo wat een leuke dingetjes. Hoe verzin je het. Hoe je zo iets verzin ....nah das een kwestie van tijd he .Op een geven moment heb je al zo veel gemaakt en wil je wel eens wat anders "proberen" Ik ben nu bezig met weer wat compleet anders hahaha.Iedereen kent ze wel he die soort slingers die je aan je deur bevesting in de zomer.Verkrijgbaar in diverse kleuren en designs.Ik ben er nu een aan het maken uit touw.Misschien als het klaar is post ik een foto !
|
|
issa
New Member
|
Post by issa on Jun 1, 2008 8:58:35 GMT -5
leuk! Ik doe het niet(Vriendschapsbandjes) maar ik wil het wel proberen...(Nog tips )
|
|