petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Oct 7, 2007 13:05:21 GMT -5
Eeeeeeey wat is het stil omtrend vriendschaps bandjes allemaal gestopt met de verslaving hahahahaha ???Dat was dan erg snel wat ik al had verwacht zo gaat het al jaren ben en blijf een einselgenger .... NA 8 jaar mag ik me officeel knoop GEK noemen en leid aan chronische knooperietus ;D ;D
|
|
|
Post by jokari on Nov 12, 2007 4:13:17 GMT -5
me dunkt ja dat je jezelf officieel gek mag noemen. Super toch ? Ik ben nu officieel een half jaartje gek, dus ik heb nog heel wat te leren. Alle touwtechnieken waarmee ik showhalstertjes voor de knollie kan maken, worden aan een duchtig onderzoek onderworpen. *grijns*
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Nov 17, 2007 9:28:25 GMT -5
me dunkt ja dat je jezelf officieel gek mag noemen. Super toch ? Ik ben nu officieel een half jaartje gek, dus ik heb nog heel wat te leren. Alle touwtechnieken waarmee ik showhalstertjes voor de knollie kan maken, worden aan een duchtig onderzoek onderworpen. *grijns* Hahahahahah succes en als je tegen problemen aan loopt horen we het wel ;D
|
|
caro
New Member
|
Post by caro on Nov 23, 2007 10:40:22 GMT -5
Hallo Petsjuh ik ben net nieuw hier en kom vaak je naam tegen, leuk hoor doe je alleen in Vriendschapsbandjes of doe je ook in scoebi en Kumi
ik heb vroeger (?) veeel vriendschapsbandjes gemaakt, stiekum onder de les op school met een veiligheidsspeld in mijn broek onder de tafel en knopen maar.. ik wil het nu weer gaan oppakken maar...toen zag ik ook de Kumi... eigenlijk ook wel gaaf
groetjes en ik hoop nog veel van je te leren Caro
|
|
petsjuh
New Member
|
Post by petsjuh on Nov 25, 2007 2:50:20 GMT -5
Hallo Petsjuh ik ben net nieuw hier en kom vaak je naam tegen, leuk hoor doe je alleen in Vriendschapsbandjes of doe je ook in scoebi en Kumi ik heb vroeger (?) veeel vriendschapsbandjes gemaakt, stiekum onder de les op school met een veiligheidsspeld in mijn broek onder de tafel en knopen maar.. ik wil het nu weer gaan oppakken maar...toen zag ik ook de Kumi... eigenlijk ook wel gaaf groetjes en ik hoop nog veel van je te leren Caro Hoi Caro , OP der eerste plaats zeer welkom op het forum !Scoebie heb een korte tijd gedaan niet erg lang ... dit verveelde me snel .Kumieej was al langer bij mij bekend maar laat mij maar lekker bij mijn verslaving blijven is beter .Owww foei he dat mag niet van de juf ;D ja ik ken er ook een paar die dat deden hoor.Maar knopen met een veiligheidsspeld ??Wat een zooitje ik moet er niet aan denken joh .Laat mij maar lekker mijn eigen manier houden is veel handige en relaxter werken ( zie elders bij tips en zo ) ps. van mij leren mag ... we kunnen liever leren van elkaar wahahahaha .... LOL ;D
|
|