petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
HULDE
May 3, 2006 15:05:00 GMT -5
Post by petsjuh on May 3, 2006 15:05:00 GMT -5
Haaaai mensen ,
Ik wil graag Yoarra bedanken voor de super boekiezzzz. IK zelf ben al 8 jaar bezig met het maken van vriendschapsbandjes.Ooit eens aan begonnen door een goede vriendin van me.En jaah ben er zwaaarverslaafd aan. In de tijd dat ik aan begonen ben tsjaaaaaah , waren er bijna geen boekjes van te verkrijgen.Ik heb alles van me zelf moeten uitvogelen.Dat is me dan toch ff goed gelukt.De grootste uitdaging was het alfabet er in kunnen krijgen. Euh het geeft me 1 jaar gekost maar jaah ik had ut voor elkaar en laat me dan ook nog maar een kerel zijn hahaha .
IK wil je bedanken voor de info die je middels het boekje geeft en hoop dat er een tijd aan zal breken dat er meerdere mensen aan verslaafd raken !! GA vooral zo door !!
vriendelijk groet : de knoopverslaafde hahaha
|
|
|
HULDE
May 3, 2006 15:35:44 GMT -5
Post by BettyBoop on May 3, 2006 15:35:44 GMT -5
Welkom op het forum Petsjuh De boekjes van Yoarra zijn inderdaad toppie Knap van je om er letters in te knopen ... zal vast een hele klus zijn geweest om dat uit te zoeken Heb je er foto's van ? Ben wel nieuwsgierig ...
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
HULDE
May 3, 2006 16:37:21 GMT -5
Post by petsjuh on May 3, 2006 16:37:21 GMT -5
Naaaaah het valt achteraf wel meeeeej AHUM. Al doende leert men he zeggen we maar de eerste 3 maanden zijn er behoorlijk veel de prullebak in beland.Uit eindelijk komt er eens wat uit en zeg je 8-)VERDRAAIT haha . Als je eenmaal de basis kent dan zal het niet lang duren voor je meer en meer dingen gaat zien en uitproberen.NA veeel tijd kwam ik er eens per ongeluk achter dat je dus onder het knopen zeg maar touwtjes moet laten vallen en elders oppakken en verder knopen(dit is niet makkelijk uit te leggen) beter is een uitgebreide tutorial te maken.Ik zal me hier de komende tijd wel eens wat over laten invallen hoe ik hier een stuk over kan maken.Hier zullen nog wel meer vragen over gaan komen denk ik hahaha. Fotooooowtjes die komen in de loop van de tijd ook nog ik zal gedeeltes van me verzammeling wel eens op foto zetten misschien dat er andere members nog op meerdere leuke ideetjes komen.Ik deel graag me kennis die ik lange tijd al heb graag verder uit naar andere geintresseerde.Dus als er members zijn die probleempjes hebben schroom niet stel jullie vragen
|
|
|
HULDE
May 4, 2006 6:20:00 GMT -5
Post by missanne2 on May 4, 2006 6:20:00 GMT -5
oehh ben nieuwsgierig naar dat alfabet 1 jaar eraan gewerkt, hoe heb je er het geduld voor ik zou het allang hebben opgegeven
|
|
|
HULDE
May 5, 2006 7:39:02 GMT -5
Post by Iris on May 5, 2006 7:39:02 GMT -5
Wat leuk Ik ben het helemaal met je eens wat betreft hulde aan Yoarra.. Knap dt je het zelf hebt uitgevonden! Foto's zou ik erg leuk vinden... Ik snap wel wat je bedoelt met touwtje laten vallen, dan krijg je een hoek toch? Of een kleine draaiing als je het snel weer oppakt. Dat heb ik pas ook bedacht En welkom Heb plezier op het forum
|
|
petsjuh
New Member
|
HULDE
May 6, 2006 4:37:28 GMT -5
Post by petsjuh on May 6, 2006 4:37:28 GMT -5
Voorals nog ik wist dat er mensen geintresseert zouden zijn.Ben dus bezig met een uitgebreide uitleg en zo.In al die jaartjuh heb ik wel meerder truc en leuke tips die het nog leuker kunnen maken. Nou MISS-ANNE hahaha opgeven is voor mietjuhs ...toch ???Als je echt ergens aan verslingert raak geef je het echt niet zo makkelijk op hoor. Jaaaah " Yoarra " verdient het gewoon joh kom maar op het idee hier iets mee te doen.Het is gewoon zo ik ben der al 8 jaar mee bezig en jaah ben webdesigner maar der is niks dat tegen mij zei " maak er een site over " . Nou met touwtjes laten vallen en oppakken kun je zeker leuke dingen doen.Maar vergeet niet ik heb me eigen manieren en technieken.Voor de meeste is het " vooruit en terug knopen " hier begin je mee dit is de basis. Maar wat als je nu 8 touwtjes heb bv. 7 zwart en 1 rood . Je wil beginen met rood een volle regel ...dan zou dus moeten volgen 7 keer zwart he DIT wil ik niet ik wil die 4 regel ook rood( alleen maar vooruit geknoopt ) en NU hoe los je dit op hahahaha??DEZE oplossing is de puzzel voor een alfabet of tekst of andere geinig dingen! Echter dit is wat ik bedoel met dit is een puzzeltje het te ontdekken daarom zeg ik van ga een tutorial maken hier over ! Ik zal proberen door alle drukte zo snel als mogelijk hier iets mee te gaan doen.
|
|
petsjuh
New Member
|
HULDE
Oct 7, 2007 13:12:13 GMT -5
Post by petsjuh on Oct 7, 2007 13:12:13 GMT -5
Lang weg geweest wegens werk en onze online shop enz. enz. en zo weer hier uitgekomen en jaah belofte maakt schuld : KLIK hierKleinnnn voorbeeldje dan als goed maakertje Edit Betty Boop ... foto veranderd in een link. Foto's mogen niet rechtstreeks geplaatst worden ...
|
|
|
HULDE
Oct 8, 2007 6:30:43 GMT -5
Post by BettyBoop on Oct 8, 2007 6:30:43 GMT -5
|
|
petsjuh
New Member
|
HULDE
Oct 8, 2007 14:10:06 GMT -5
Post by petsjuh on Oct 8, 2007 14:10:06 GMT -5
Dankje BettyBoop zoals ik al eerder zei als je het eenmaal onder de knietjes hebt is het eindeloos ;D kost je wat tijd maar dan heb je ook wat. ## We zijn we al een tijdje bezig met een online shop en tsjaaah loopt wel aardig Een vriendin van die ik al wat jaartje ken ben ik alles aan het bijbrengen en zo.Tsjaaah beetje de kennis toch door geven ;D als het hier een beetje minder dood is ..... waar ik absoluut aan wil mee werken ... ben ik bereid om kennis en ervaring door te geven en paar leuke onbekende creaties uit de doeken te doen ! ## Zijn bezig met een nog uitgebreidere shop als deze klaar is ...zorg ik dat dit forum linkpartner word weheheheeh
|
|