|
Post by tammie15 on Jan 17, 2006 5:02:14 GMT -5
Hoi ik heb het boekje schoolpret op marktplaats gekocht. Daar staan ook vriendscapsbandjes in uitgelegd maar met scoubidou en een kraal. Hoe zit dat dan met die kraal? Die moet je toch door een lus doen? maar hoe groot moet de lus en de kraal dan? Groet Tammie
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Oct 7, 2007 12:56:10 GMT -5
Ik maak denk ik de meeste bandjes van iedereen hier ;D ;D ben op dit moment 8 jaar hier mee bezig heb de bizarste creaties!Met kralen werken is leuk en sierlijk en leuk als decoratie.Echter kost het vaak tijd om er wat mee te experimenteren . Gebruik geen kralen die te groot zijn of te klein. Ik zelf gebruik kralen zowel in een bandje als bijvoorbeeld aan de uiteinde ...voordelen zijn dat het deel dat je gebruikt om je bandje om de pols te knopen extra houdvast heeft door die kraal. Hoe en waar je ze zou kunnen gebruiken in een bandje ?Ik zal een voorbeeld geven ZIE de afbeelding ....... www.online-gangsters.nl/shop/WSFILES/0EF049219B.bmpWe zijn in het midden een rose vierkant?? Wel ....doe deze vierkant NIET knopen .... deze 2 draden doen we een kraal in en dan knopen we met de kleuren "cyan en donker blauw de vierkant er om heen " ! NOTE : slimmeriken onder ons krijgen dan ook in de gaten dat het op de zijkanten kan ?? Met de driehoekjuhsss .... IK hoop weer iemand gelukkig te hebben gemaakt en voorzien van informatie ....
|
|