|
Post by suzanne21 on Jun 5, 2005 9:44:00 GMT -5
ik weet niet of jullie er last van hebben, maar als ik nog geen 5 cm ver ben dan draait het hele zaakje steeds. ik doe vast en zeker wat verkeerd. het zal wel aan mij liggen denk ik
|
|
|
Post by BettyBoop on Jun 5, 2005 9:54:04 GMT -5
Dat klopt hoor ... als je alleen de vooruit knoop of alleen de achteruit knoop doet dan gaat je werkje draaien ...
|
|
|
Post by missanne2 on Jun 5, 2005 14:19:48 GMT -5
ohh, ik dacht dat je bedoelde dat het zich opdraaide, dat het een spiraal word zeg maar Als het dat is, dan trek je waarschijnlijk te strak aan, dat heb ik in ieder geval.. of zit ik nou raar te denken
|
|
|
Post by Yoarra on Jun 6, 2005 4:12:33 GMT -5
Het klinkt alsof je het iets te hard aantrekt. Maar ook als je maar met 4 of 6 touwtjes knoopt, gaat je werkje wel gauwer draaien dan wanneer je met meer touwtjes knoopt. Dan komt het bandje ook veel mooier tot zijn recht!!
Zelf knoop ik meestal bandjes met 8, 10 of 12 of zelfs wel met 20 touwtjes.
|
|
|
Post by suzanne21 on Jun 7, 2005 12:48:47 GMT -5
dus als ik het goed begrijp is het steeds dubbel knopen? dat was voor mij nog totaal onduidelijk joh. heb nu het boekje gekocht knotting 4 you. en ben nu bezig met een bandje, gaat iets beter nu hoor
|
|
|
Post by missanne2 on Jun 7, 2005 12:52:05 GMT -5
Goed zo Goed blijven oefenen!
|
|
|
Post by Yoarra on Jun 8, 2005 2:45:48 GMT -5
De knopen meoten inderdaad dubbel!!! Dat heb ik op de site ook wel heel duidelijk gezet zodat je dat niet vergeet!!
|
|
|
Post by Iris on Jun 8, 2005 9:38:34 GMT -5
Ja, want anders gaat het dus draaien
|
|
|
Post by suzanne21 on Jun 8, 2005 15:16:01 GMT -5
kijk en daar had ik nou de grootste problemen mee... vind het wel lastige knopen eigenlijk hoor... als ik dit op me werk bij iemand voor ga doen dan krijg ik de vraag of ik het nog een keer voor wil doen haha. ze snappen daar echt niks
|
|
annie
New Member
|
Post by annie on Jul 10, 2005 14:17:04 GMT -5
hoihoi
ik heb wel een oplossing voor het draaien van je knoopwerkje. ik plak het begin eerst vast op de tafel en zodra het stukje begint te draaien plak ik hem daar vast. dus aan het eind zit het op een boel plaatsen vast geplakt maar het werkt wel.
|
|
|
Post by BettyBoop on Jul 11, 2005 5:23:12 GMT -5
hoihoi ik heb wel een oplossing voor het draaien van je knoopwerkje. ik plak het begin eerst vast op de tafel en zodra het stukje begint te draaien plak ik hem daar vast. dus aan het eind zit het op een boel plaatsen vast geplakt maar het werkt wel. Handige tip Ik maak meestal alleen het bovenste stukje vast ...
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on May 3, 2006 15:20:46 GMT -5
Nah dit komt vaker wel een voor maar euh ik zal een kleine TIP geven . Kennen jullie die leuke handige tupeware bakjes ... op een spagetti bus van jullie moeder uit de voorraad kast hahahaha ?? maak je touwtjes op lengte en knel ze daar eens tussen .... knoop een aantal rijen ...vervolgens schuif men het geknoopte deel naar de binnenzijde van die spagetti bus of tuperware bakje .... door de afstanden klein te houden voorkom je dat het kan of gaat draaien .. Natuurlijk moet je niet te hard aan de touwtjes trekken dan krijg je wat ik het wel vaker noem BRAGGEL werk.Je zult het onbetwijfeld gaan zien in het eind resultaat .Ik heb dit ook in het begin gehad maar euh die zijn alinia DE PRULLEBAK ik gegaan. Het is in het begin ff een uitzoekerij en jaaah dit komt geheel van zelf wel in orde
|
|