|
Post by jokari on Feb 12, 2008 13:53:25 GMT -5
weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, dus aangezien ik er wil mee kumihimo-en, plaats ik het maar hier.
is er íemand die weet waar ik aan 'Bonnie braid' van de 'Pepperell Braiding Company' kan geraken ? Da's heel stevig polypropyleen koord in allerlei kleurtjes, en juist die vrolijke kleurtjes vind ik hier nergens, de gewone basiskleuren wel. Ik sta er niet echt om te springen om dat koord in Amerika te moeten bestellen, dus mocht iemand met een Europese site op de proppen komen, zou ik dat zeer fijn vinden. ;D
(vrolijke kleurtjes polypropyleen koord van een ander merk, zijn ook goed hoor)
|
|
petsjuh
New Member
Jaah ben een mestreechsuh Sjeng ... een vent en leid aan chronische knoperietus !
|
Post by petsjuh on Mar 8, 2008 12:41:00 GMT -5
Ik heb voor je navraag gedaan en ik kan je zeggen bij genoeg afname ...... kan je het als je goede vriendjes heb het bij sommige hobby zaken bestellen bij hun!Tsjaaah ik moet je wel eerlijk zeggen ....ik kom altijd groot in bij mij hobby zaak waar ik altijd kom!Kom er ook al heel wat jaartjes dus als ik eens een verzoek heb ...dan willen ze wel eens mee werken. Het is inderdaad moeilijk te krijgen via een Nederlandse online shop en in winkels.Wil je het toch hebben zal je via een UK zaak moeten bestellen of geluk hebben ;D
|
|